Η υπηρεσία του Social Media Marketing είναι ένας πιο “άμεσος” τρόπος επικοινωνίας του brand με το κοινό του και απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση ή ελεύθερο επαγγελματία. Μέσα από τα Social Media Platforms μπορούμε να μεταδώσουμε την ταυτότητα της επιχείρησης, να παρουσιάσουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μέσα από καμπάνιες και τέλος να δημιουργήσουμε περιεχόμενο με το οποίο το κοινό θα ταυτιστεί και πιθανόν θα εδραιώσει την επιχείρηση στο μυαλό του καταναλωτή.
Το κοινό στα Social Media Platforms πλέον βλέπει σε καθημερινή βάση αμέτρητα post, story & reels από επιχειρήσεις που προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Συνήθως όμως, οι συγκεκριμένες ενέργειες προώθησης πραγματοποιούνται χωρίς κάποια στρατηγική, είτε σε δημιουργικό είτε σε επικοινωνιακό επίπεδο, ενώ εξίσου συχνά η ποσότητά τους είναι αδικαιολόγητα μεγάλη. Έτσι κάθε δημοσίευση απλά μπαίνει στο feed των λογαριασμών στα Social Media και δεν επιτυγχάνεται κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα για την επιχείρηση.
Στην Path Digital Agency έχουμε δημιουργήσει Social Media στρατηγικές για την πλειοψηφία των κλάδων στον τομέα των επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών. Όλες αυτές τις στρατηγικές τις παρουσιάζουμε στους πελάτες μας προκειμένου να μπορούμε να εξελισσόμαστε συνεχώς και να εντοπίζουμε ό,τι χρειάζεται διόρθωση ή βελτιστοποίηση.
Οι μετρήσεις που μας ενδιαφέρουν είναι:
– Η ποσοστιαία αλληλεπίδραση του κοινού με τα post, reels & stories που ανεβαίνουν (Engagement Rate).
– Η ποσοστιαία ανάπτυξη του αριθμού των ακολούθων (Follower Growth Rate)
– Προβολές – Impressions, μας ενδιαφέρει πόση απήχηση έχει το περιεχόμενο οργανικά
Μπορεί το Facebook αυτή τη στιγμή να θεωρείται ο βασιλιάς των Social Media Networks, ωστόσο βλέπουμε πως η δύναμή του δεν είναι τόσο στο περιεχόμενο αλλά στο διαφημιστικό κομμάτι και στα groups. Πάντα εντάσσεται στις στρατηγικές μας και όταν εκμεταλλευτεί σωστά, σημειώνει εκπληκτικά αποτελέσματα για τον διαφημιζόμενο.
Αυτή τη στιγμή η πλατφόρμα Tik Tok και τα Tik Tok Videos, είναι το κυρίαρχο ψηφιακό μέσο που στοχεύει να εκμεταλλευτεί η πλειοψηφία των επιχειρήσεων. Οι δυνατότητες που προσφέρει, ιδιαίτερα όσον αφορά την απήχηση, καθώς και η πιθανότητα του viral είναι κάτι που επιθυμούν οι περισσότεροι. Ωστόσο και εδώ η στρατηγική του περιεχομένου είναι ιδιαίτερα σημαντική. Πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά το κοινό και οι τάσεις και σίγουρα θα πρέπει να αποφευχθούν άμεσες πωλησιακές στρατηγικές.
Το Instagram ανήκει μεταξύ των κορυφαίων Social Media Networks και είναι το πρώτο μέσο στο οποίο επιλέγει να ενταχθεί η πλειοψηφία των επιχειρήσεων. Το Instagram προσφέρει αρκετά είδη περιεχομένου όπως Single Post, Reel, Carousel Post, Story κ.α. Κάθε κατηγορία περιεχομένου μπορεί να επεξεργαστεί με διαφορετικούς τρόπους, είτε γραφιστικά είτε φωτογραφικά, αλλά και με συνδυασμό αυτών. Επιπλέον, για όσους θέλουν να χτίσουν μια κοινότητα γύρω από το Brand τους, το Instagram προσφέρει αρκετά εργαλεία αλληλεπίδρασης με το κοινό, όπως για παράδειγμα τα Polls.
Το Google my Business ή όπως το ξέρει ο περισσότερος κόσμος, “η τοποθεσία στη Google” λειτουργεί πολύ αποτελεσματικά για τις περισσότερες επιχειρήσεις και για τα ελεύθερα επαγγέλματα. Ειδικά μετά την πανδημία, η Google ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την υπηρεσία my Business και έτσι ο αλγόριθμός μπορεί να δουλέψει υπέρ όσων επιλέγουν να επενδύσουν σε αυτή.
Ετοιμάζετε νέα καμπάνια διαφήμισης;
Φέρνουμε αποτελέσματα που πετυχαίνουν επιχειρησιακούς στόχους
Έχεις ένα όραμα; Επικοινώνησε μαζί μας και ας το κάνουμε πράξη
Path Digital Agency
Υπάρχει κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο;
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά.